1dec!

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik, kollar på min bebis ( Pumba ) som snarkar och sover på så gott

Jag plockade lite i rummet idag, tagit fram en lampa som mamma har köpt lampskärmar till som passar perfekt sen har jag tagit fram en sak som ska hänga i fönstret och detta ska med hem till Andreas som kommer hem på fredag morgon.

En trött katt:
Idag har jag bäddat rent i sängen, tagit ett varmt bad, gjort hårinpackningar, haft ansiktsmask och rakat bena så gissa hur underbart det kommer bli att sova inatt plus att jag är ledig imorgon så INGEN klocka kommer ställas ALLS. Det enda som skulle kunnat gjort det bättre var om Andreas sov med mig så jag hade någon att krypa in till, men han kommer hem i över morgon så det är inte långt kvar nu. Tur att jag har min lilla bebis som oftast sover med mig.

Sen vi fick hem Pumba har jag många gånger sagt att jag inte behöver skaffa barn, visst han är en katt men han är som min bebis. Han skriker om han är själv, då får man ropa på honom så kommer han, han är på allt, man får inte vara själv på toa vissa gånger för då ska han upp i knä och sova eller mysa, han är nyfiken på allt, ibland när jag ska till skolan håller han på så mycket med mina skor så jag inte får på mig dem, han går efter en hela tiden. Så klart kommer jag skaffa barn men nu är han min lilla bebis. Det är konstigt hur mycket kärlek man kan ge till sina djur, jag vet inte hur jag hade klarat mig utan våra.
Massa kärlek <3

Idag har jag varit så ledsen så jag har blivit arg. Tänker tyvärr inte skriva ut vad det handlar om än fören jag är helt säker på vad det är, så jag kan skriva ut utan att massa folk ska ta massa egna slutsatser. Får troligen reda på det imorgon så då skriver jag vad det är.

Fick hem papper från läkaren idag för min mage. Lämna massa blod när jag vad där för två veckor sedan, för massa och om jag inte tålde mjölk. Men mina prover var normala och jag tålde mjölk allt. Så måste dit igen och lämna prover ska ska jag dit igen i januari till min läkare. Skönt att få hjälp äntligen men drygt med alla besök hit och dit, inga prover som visar något så man måste göra nya. Men nu är det bara min brors tur att få sån tur jag har fått och få hjälp så hans rygg blir bra någon gång !


Pratade nyss med Andreas, jag tycker så synd om honom. Han jobbar natt nu i Sthlm och nu i två dagar har han fått lov att gå på kurser. Idag började den kl åtta på morgonen och han är oftast klar fem på morgonen, så det blev inte mycket sömn för honom. Men imorgon får han sover sen kommer han hem på fredag morgon, min lilla pälskling.

Jag var in i mammas garderob och rota lite idag, jag hittade morfar gamla flanellskjortor, dem är så underbart mjuka, riktiga mys kläder när man bara ska hålla sig inne.

Nu ska jag traska ut med Kujo i detta kalla väder sen tänker jag tända lite ljus, slå på en film och bara mysa av min ledighet.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0