Irriterad!

Just nu är jag lite irriterad, har varit det på samma sak ganska länge men försökt lagt det på is.

Bara för att jag har skaffat pojkvän så LOVAR jag att man fortfarande kan höra av sig till mig, man kan FAKTISKT fråga om man kan hitta på något på helgen, inte bara ta för givet att vi har planer och sen skylla det på mig att jag bara är med Andreas, det funkar faktiskt inte. Även så kan man komma ut till Karbenning, jag är liksom inte nere i Skåne, då skulle jag förstå. Jag kan säkert fixa skjus både dit och hem om det är svårt att fixa själv. Men det verkar vara omöjligt detta. Men när man själv frågar går det inte, sen när inte jag kan för att vi just den helgen har bokat in något då slutar man fråga.
Jag kan faktiskt slita mig från Andreas när han är hemma, jag kommer inte klänga på honom och typ ha sex med honom när jag är med någon annan om det är de ni är rädda för?
Egentligen ska man inte ha kille eftersom då tar alla avstånd, så är det. Börjar bli så trött på detta så till och med jag har börjat tagit avstånd. Jag vill inte men jag orkar inte. Man försöker få det att gå runt men när det är omöjligt att fråga om man vill med eller inte så struntar jag också i det.

Min helg har varit super. Jag och Andreas har bara myst hela helgen. Lagade kanon god mat på lördagen eftersom vi firade 3månader. Tänkt att tiden går så otroligt fort.

Helgen som kommer nu så åker vi ner till Karlstad på lördagen och åker hem på kvällen. Jag längtar så otroligt mycket. Ska fixa klart alla julklappar nu i veckan, men det går fort eftersom jag vet exakt vad som ska inhandlats förutom till Theo, han har redan två julklappar men det är inte något som är roligt för honom direkt. Andreas ska ialla fall kolla i Sthlm i veckan och jag i Avesta, får hoppas att man hittar något roligt till fasters guldklimp.

Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken så länge jag kan. Måste försöka vända lite på dygnen eftersom jag jobbar natt imorgon och jag har ingen lust att vara halvdöd under halva natten för så blir det riktigt jobbigt. Men det ska bli roligt att pröva på sen kommer det kännas underbart när man kommer hem på morgonen att få krypa ner i sängen och bara sova, men sen jobbar jag på torsdagen igen eftersom jag måste få ihop mina timmar denna vecka.

Jag och mamma beställde lite hem lite smink idag, har sett på tv ( man ska ju så klart inte tro på allt dem säger ) och det verkar faktiskt riktigt bra och om man inte är nöjd får man pengarna tillbaka eftersom det var ganska dyrt för ett testpaket men om det är bra är det värt pengarna. Roligt att även mamma ville pröva.

Nej jag ska väl fortsätta lyssna på mixmegapol och vänta på en låt som jag verkligen har börjat gilla men vet dock inte namnet på den, lite synd, men får hoppas den tiden jag är vaken att den dyker upp.

Det gör det inte lättare för mig att hålla mig vaken när jag har två katter och en hund som ligger och snarkar i mitt rum ;)


P.S jag diggar verkligen mina katter och älskar min Andreas Rosén <3 D.S


/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-07 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0