Superhelg & skoterkort.

Jaha då var även denna helg över. Den har gått för fort men det gör dem flesta helgerna.
Min och Andreas helg har varit toppen.

Vi var ner till Deje igår och det blev en super bra dag. Massa prat, skratt och så klart massa mys med min lilla guldklimp. Han har blivit så stor och så söt när han går runt och skriker lite.
Robert & Sandra ska ju ha en till liten i maj och jag ska även få bli "gudmor" fadder åt honom, underbart att dem frågade igen och det va så klart jag ville det. Jag hade ju hoppats att dem skulle fråga. 

Fasters ögonsten

I Andreas sovrum blev det dessutom klart i fredag för då kom krukan som var försenad. Eller det ska in en ny lampa där för dem som är nu är jag inte nöjda över där.

Men så här ser det ut där nu

Theo har även spelat in egna videoklipp på telefonen som kommer ut sen, alla barn älskar mobiltelefoner. Theo försökte byta sin snutte mot Andreas iPhone 4 men det gick inte riktigt så bra för skrutten.

Innan vi skulle åka hem sa Sandra : Kör försiktigt nu.
Och då säger Andreas : Ja annars får ni komma och dra upp oss.
Och det första vi gör är att missa den första kurvan vid deras gata så vi åker rakt ner men vi kommer upp igen som tur va, men så himla komiskt.

Detta är sista veckan på praktiken, tråkigt och roligt.  
Tråkiga är att jag kommer sakna dem jag jobbar med massa och dem äldre.
Roliga är att då träffa klassen någon dag innan man får jullov.

Denna vecka kommer gå super fort, jag jobbar inte alls långa dagar och har några eftermiddags pass och då bara flyger dagarna eftersom man sover bort det mesta.

Nu mår jag illa också, alltid på söndagar när jag har sagt hejdå till Andreas och saknaden efter honom börjar komma mår jag illa, riktigt konstigt är det.

Jag har äntligen hittat rätt kille, jag känner iaf så. Vi gillar samma sak, vi har samma humor, jag kan inte vara sur på honom, han får mig att må bra och han får mig alltid att känna att jag är värd något.

I januari tar jag och Andreas skoterkort, UNDERBART. Kursen håller bara på en dag, en lördag i Sthlm så det blir prima det. Bättre att ta det än att åka utan så blir man stoppad då ryker mitt lämp och Andreas körkort så det är lika bra att vara på den säkra sidan.

Februari, mars så bokar vi en resa utomlands. Det blir troligen till Egypten för jag vill verkligen tillbaka dit eller det som inte kostar massa. Bara det är sol så spelar det inte så stor roll men helst Egypten. Men vi bokar så vi åker i augusti, så vi får ju vänta ett tag men så får det bli.
Bara för det kommer vissa säga " tänk så är ni inte tillsammans då? ". Nej men då får vi väl försöka vara vänner och åka för skojs skull men allt känns så super rätt så jag tror inte det faktiskt.

Nej nu ska jag duscha sen kolla igenom lite papper som ska göra i veckan.

/ J

Kommentarer
Postat av: Malin

"tänk så är ni inte ihop då" så kan man ju inte tänka då kommer det aldrig att funka.. "nej vi kan inte flytta ihop för vi vet inte om vi är tillsammans för evigt" "nej vi kan inte planera julen för vi vet inte om vi är tillsammans då" "Vi kan inte planera helgen för vi vet inte om vi är tillsammans då" Går man och tänker så hela tiden tror jag att det automatiskt tar slut.. Man ska ju ställa in sig på att det kommer hålla, varför är man annars tillsammans?? "jag tänker vara med dig i två veckor sen är det slut"?? eller vaddå?? :S

2010-12-12 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0