8dec!

Blir ett ganska sent inlägg idag men så kan det också vara.

Jobbade natt igår, och usch vad jobbigt det var. Jag har aldrig gjort det förut, bara varit uppe för att vara uppe och när man verkligen är trött kan man gå och lägga sig om man vill. Men det får man ju dock inte göra på ett jobb. Men jag klarade natten och jag sov riktigt skönt när jag kom hem.

Idag har jag mest varit med Sara och mina älsklings barn. Jag och Sally tog en promenad ner på byn och handlar klart julklappen till Sandra samt hennes födelsedagspresent och Malins present så nu är det klart. Imorgon ska jag köpa Robert julklapp sen är dem klara, SKÖNT. Mötte även upp BästaLena som tog sällskap med oss hem.
Theo kommer få världens fräckaste julklapp i år. Jag kommer lägga ut en bild på den fast att jag vet att Sandra ( min brors fru ) läser bloggen. Hon får veta lite före men tur att Theo inte läser den bara ;)


Det är en bil, egentligen ett stöd när dem ska lära sig gå. Först när Andreas sa det tänkte  jag " men han kan ju redan gå den borde väl inte vara bra " men sen kom jag och tänka på Sally, hon har en sån bil och hon kör ju runt som tusan på den. Och eftersom det är Toy Story så kan ju Theo även flyga lite ;).
Nej jag skoja men den var upp till 36 månader så den blev det. Den ser ju riktigt rolig ut.

Imorgon ska jag spendera tid med min mormor, det kommer bli underbart mysigt. Efter det ska jag försöka plugga så jag bli klar med allt någon gång.

Nu är det inte många timmar fören Andreas kommer hem och gissa om jag längtar efter honom. Vi pratar i telefon varje dag i ungefär en timme och när jag hör hans röst vill jag bara att han ska komma hem men samtidigt underbart att höra den.

Ihelgen på fredagen ska vi laga mat sen gratta Sally. Sen åker vi hem till Karbenning och myser och försöker somna i skaplig tid.
På lördagen ska vi upp runt nio, halv tio sen sätter vi oss i bilden och kör ner till Karlstad, UNDERBART. Sen kommer vi hem runt elva då ska vi mysa och sen köra hem Andreas mamma och pappa till Norberg.
På söndagen ska vi troligen vara med BästaLena och mysa innan Andreas drar till Sthlm igen.

Även ett stort grattis till Sandra som fyller år idag!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0