2månader!

Eftersom klockan är över tolv så är det inte torsdag längre, men detta inlägg kommer handlar om min torsdag.

Eftersom det var den 4november så hade jag och Andreas varit tillsammans i 2 månader.

Vi åkte över med mamma till Västerås och gick in på Ikea för vi skulle hade en byrå till sovrummet, och det hittade vi. Sen handlar vi ny köks lampa för en sån hade fanns inte i köket sen även lite nya ljus grejer så vi får det riktigt mysigt. Sen var vi in på elgiganten men for vidare till mediamarket och där hittade vi en tv som skulle passa inne i sovrummet på byrån. Och det blev super när allt kom upp.

Så här blev det

Före i sovrummet:
Efter i sovrummet:
Före i köket:
Efter i köket:
Efter att vi hade gått runt i lite affärer och ätit så drog vi oss till The studio. Det var riktigt roligt. Vi blev sminkade sen tog vi kort. Håret hade vi fixat hemma för det gjorde dem inte. Men det var ganska speciellt att bli sminkad för man körde sig mycket finare i ansiktet än när man gör det själv. Men jag kommer lägga ut bilder på en på mig själv och en på mig och älsklingen. Han köpte kort på sig själv med men dem får jag inte lägga ut än.

3 av 13 kort. Det blev jättefina kort och det är huvudsaken.

Det har gått 2månader och min kärlek till denna karl bara växer och växer.
För en gångs skull har jag hittat en kille som alltid får mig att skratta, det är så gått som omöjligt för mig att vara sur på honom.
Jag mår så underbart bra och jag tror aldrig jag har haft så mycket pirr i magen för varje gång jag ska få träffa honom.
Jag älskar honom så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å, vad fina kort!! Dit skulle jag med vilja åka med Robert, vilken rolig grej! Kram Kram

2010-11-05 @ 08:11:14
URL: http://oddli.blogg.se/
Postat av: Leeenaa

ÅÅÅh vad fina bilder. Jag ÄLSKAR den längst ner! :O :D <3 Sötnooosar!

2010-11-05 @ 09:42:52
URL: http://leeenaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh, älskar den sista bilden på er :) Galet fin!

MEN HALLÅ, bor ni ihop eller?! jag vet ingenting ju :( :D

Är iaf väldigt glad för din skull Jenny, du förtjänar äkta kärlek :) Ni är söta!



Puss från syrran ;)

2010-11-05 @ 11:42:45
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0