Bebis

En söt lite bebis som kommer ut i maj.
Min bror och hans fru ( dem som bor nere i Karlstad som har guldklimpen Theo ) ska ha barn igen. Och idag var dem på ultraljud och kollade även upp att det är en liten kille i Sandras mage. Så himla mysigt, jag bara älskar att jag ska bli faster igen.

Jag och Andreas åker ner dit nästa helg och jag längtar verkligen. Saknar dem så och så är det då roligt att se alla nya saker som Theo har lärt sig, självklart går det inte att sluta kolla på honom, han är ett sånt charmtroll så man älskar honom så OTROLIGT mycket

Fasters guldklimp

Ringde precis till Andreas och sa god natt och att jag älskade honom, han jobbar ju natt så han får jobba medans jag får sova.

BästaLena var över idag en sväng, massa prat som vanligt, får träffa henne på trosdag igen då jag ska gratta Malin ( hennes syster )


Nej nu blir det sovdags, natti.


/ J



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gullig du är! Saknar dig med ska bli kul att se er snart:) inget töligt gammal jag verkar vara när du skriver fru, haha, kul iaf:)

2010-11-30 @ 17:56:45
URL: http://oddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0