Dålig uppdatering

Har inte skriver sen i torsdags och då skrev jag även att jag skulle skriva på kvällen så blev det inte, tiden räcker inte alltid riktigt till som man vill.

Jag och Sara hämtade Dennis och Sally på dagis sen gick vi hem. Väl hemma så böt vi om, tog Kujo och Saga ( hundarna ) och gick till fotbollsplanen och släppte dem. Jag och Dennis hade snöbollskrig medans Sally stod och var lite halv rädd för både snön och hundarna. Kujo sprang omkull Dennis några gånger men som tur var gick det bra. När vi kom hem så tog det inte lång stund förens Sara, Zacke, Dennis och Sally var nere och tog en fika. Älskar den där familjen, alla är så himla underbara. Jag och Dennis lekte lite med Sally men sen skulle även Sally vara med och jag skulle vara rädd.



Dem gick hem runt sju sen runt tjugo i åtta kom äntligen Andreas. Vi åkte fört till Karbenning och vi hade beställt kort som vi tog på The Studio så vi kunde sätta in dem i ramar och det blev super bra. Nu har vi en ram med oss ovanför tv inne i sovrummet.

Dennis & Sally:
Sen åkte vi hem till Andreas mamma sen hem till mig igen och beställde julgardiner, nya krukor till sovrummet och bollar som ska i och en lampa, så när allt det kommer är sovrummet helt klart sen är det bara alla andra rum. Vardagsrummet behöver vi bara en ny soffa ( har vi redan kollat ut ), ny tv bänk, nytt bord, fina saker i fönsterna. Lite annat som ska kastat ut också men det hinns med. Skönt att ett rum snart är klart av alla ialla fall.

På fredagen gick jag till praktiken sen hämtade Andreas mig kl halv tre då åkte vi upp till mormor som blev väldigt glad att vi kom.

Runt halv fyra åkte vi till dagis och hämtade upp Dennis och Sally, det är så skönt när barn blir så glada för att man hämtar dem sen att dem ska få åka bil hem. Men det kändes lite konstigt att hämta dem, men mysigt. Vi åkte hem och Andreas släppte av oss sen drog han till Flängan för att sälja sin skoter och jag gav Zacke massage.


Runt halv fem kom Andreas igen och jag var klar så då åkte vi till hans mormor och morfar och hälsade på ( jag träffade dem första gången ), riktigt trevliga var dem. Vi åkte därifrån runt halv åtta för runt nio skulle vi åka till donken med BästaLena, Malin, Miguel, Lollo, Rasmus & Linda. Dennis fick också följa med men det blev så sent så han somnade i bilen och ville inte direkt äta något så det tog vi med hem. När vi kom hem lämnade vi av Dennis hemma hos sig sen tog jag och Andreas en dusch sen åkte vi hem till Karbenning.

På lördagen ringde Andreas telefon runt tio, och gissa om jag var trött och irriterad, vi hade inte somnat förens runt fyra på morgonen för först låg vi och sura till halv tre sen när vi var klara med det kollade vi på film, pratade och mös.

Andreas blev pigg och härjade med mig så det var lika bra att ge upp med sovandet. Runt tre åkte vi ut till Andreas mormor och morfar för att fira hans morfars födelsedag, farsdag och för att dem hade varit gifta i 50år. Det var riktigt trevligt där. Träffade många från släkten och alla var super trevliga. Jag sa väl inte så mycket ( var ganska blyg ) men trevligt hade jag ändå. Runt nio halv tio började vi åka hemåt. Först åkte vi hem till Jonas ( Andreas kusin ) sen släppte vi av dem vi portan, Jonas och Roger. Jag hoppade ur och hälsade på Simon, Johan och Jonas. Sen kom BästaLena, Malin och Miguel också så jag pratade lite med dem.

När vi var hemma så mös vi bara till Andreas skulle köra hem Peter ( hans kompis ), men jag orkade inte följa med så jag bäddade sängen och la mig framför datorn lite för att hålla mig vaken tills han kom hem.

Idag är det söndag och vi ska bara ligga och mysa hela dagen, om inte Andreas hittar en skoter som vi ska åka och titta på och troligen köpa, vi får väl se vad dagen bjuder på. Sen ikväll alla fall ska vi hem till mig och sova där för jag börjar sju imorgon och går till fyra.


Idag ska jag även över till pappa för det är fars dag ( när jag skriver pappa är det då rakt inte min biologiska pappa, jag har en annan som jag kallar pappa för han är mer pappa än min biologiska. Det kan bli förvirrande men det är en som heter Thomas som jag har adopterad som min pappa ). För han jobbar i Sthlm och åker dit inatt så ska försöka att inte komma hem så sent ikväll så jag hinner upp och träffa honom lite för det var ett tag sedan fast vi bor grannar.

Hade en jättekonstig dröm inatt. Drömde att jag var med barn och jag hade gått för långt så det gick inte att göra en abort. Men allt gick så snabbt så jag hann inte ens få en mage förens det var dags att föda. Det blev en flicka och jag och Andreas döpte henne till Nelly. Det konstiga var att redan första dagen kunde hon krypa, gå, skratta och prata. Och vi kom hem första dagen. BästaLena var även barnvakt första dagen. Sen så pratade jag med mamma hur det skulle bli med skolan för jag ville verkligen inte hoppa över ett år. Sen i drömmen så sa jag till mamma men det här är ju en dröm så när jag vaknar så är allt som förut, hoppas jag, så skakade mamma bara på huvudet. Sen imorse när jag vaknade fick jag lov att kolla bredvid Andreas om något barn låg där, men det var bara en dröm. Herregud så man kan drömma ibland.

Nu ska jag försöka slita älskligen från hans spel och mysa masssssa !.
/ J

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe kanske dags att göra ett Gravtest då Jenny, kanske var ditt undermedvetna som sa att du är gravid :)

2010-11-14 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0