Ett litet inlägg

Det kommer ett litet inlägg idag med. Jag snor mammas data lite dag medans hon gör mat. Det blir kyckling, ris och currysås idag, SÅ GRYMT GOTT !.

Slutade halv två från praktiken idag för jag har börjar plugga, men på fredag ska det med för Birgitta ska hjälpa mig med lite uppgifter. Så skönt att jag mest kommer gå med henne nu för jag trvis bästa med henne och vi tänker likadant ( att man ska få upp alla innan man stannar och pratar och struntar i larmet ). Så imorgon och på fredag får jag gå med henne, sen hela nästa vecka sen veckan efter det ska vi jobba natt, det ska bli spännande. Det är inte så långt kvar på praktiken nu och när jag tänker på det blir jag bitter, för jag trivs så bra med alla äldre, fast dem är dementa är dem så goa vissa stunder.

Idag är det bara en månad kvar till julafton
, skoja inte att jag längtar. Det ska bli så mysigt. Först äta julmat med mamma, mormor, Älskling, Daniel & Miakela sen ska jag vara med mormor sen åker jag till Älsklingen på kvällen och sover där. Hela dagen är redan planerat men det gillar jag.

Älskligen kommer snart hem också
, det är bara 46 timmar kvar och jag längtar så otroligt efter honom. Det är konstigt hur beroende man kan bli av en människa som man är kär i och älskar.
Av mamma är jag extremt beroende av men det är för att jag älskar henne så mycket och det är hon jag bara har haft i mitt liv, henne kommer jag alltid vara beroende av, extremt mycket.

Jag älskar dig Andreas Rosén <3

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0