Fredag kväll

Idag har vi verkligen inte gjort mycket, för det mesta legat i sängen och kollat på film och myst. Har varit ut också eftersom Kujo ( hunden ) är här i helgen. Det är skönt att han är här för det är så tomt utan honom. Han var mycket med i början då jag var här sen har mamma varit ledig då har han inte behövt följt med och gissa hur tomt det är utan honom, usch.

Ikväll ska jag ligga i sängen, äta god saker, dricka cola och bara ta det lugnt. Andreas spelar ikväll så han sitter inne i vardagsrummet och jag inne i sovrummet. Vi går och pussar på varandra lite då och då så jag behöver inte sakna honom värsta mycket ;).

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska försöka hitta på något imorgon så vi inte ligger hemma hela dagen bara, för det kommer vi göra på söndag. För då kommer inte inte träffas fören på torsdag, kommer bli jobbigt eftersom vi har varit med varandra från förra torsdagen. Men det är nyttigt att vara ifrån varandra också.

Nu ska jag kolla på repmånad som jag redan har sett två gånger innan idag, men det är så himla BRA!



/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0