Hemma en stund!

Kom hem för ett litet tag sedan. Dagen på praktiken har bara flygit förbi. Jag är mer hemma där nu, jag kan det mesta, vad som ska göras och hur man gör det. Det är riktigt skönt för då kan jag ta mer ansvar själv.

Nu sitter jag och väntar på maten, det bli köttsoppa idag och mjukt bröd, MUMS. Sen kl halv fyra ska jag gå med Sara till dagis och hämta hem min älsklings barn Dennis och Sally. Sen städa, duscha och vänta på att Andreas ska komma hem, SÅ UNDERBART!!!

Imorgon slutar jag halv tre, ska prata med Andreas så vi kan åka upp till min mormor och ta en lite fika, jag saknar henne så otroligt mycket. Prata med henne i telefon för en litet stund sen och hon lät så glad för att vi skulle komma över. Hon är underbar min mormor. Det är mamma och mormor som jämt har funnit i mitt liv eftersom min biologiska pappa aldrig har visat intresse.

Min helg ser ut så här
Fredag: Praktiken, upp till mormor och fika, vara med Andreas sen ska vi försöka hitta på något att göra på kvällen
Lördag: Då ska vi fira Andreas mormor och morfar. Dem firar guldbröllop
Söndag: Då ska vi bara mysa tror jag, något litet ska vi väl göra men mest mysa.

En helt okej helg. Den blir ganska lugn och det ska bli skönt.

Nu ska jag städa lite, bloggar mer ikväll
Bästa mormor

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0