Hemma igen!

Jaha då var man hemma igen. Eller jag och Andreas var hit i torsdag innan vi skulle dra oss till Västerås men jag har inte sovit hemma sedan i måndags och inte ensam från förra torsdagen så ikväll slår jag vad om att jag kommer somna sent. Sen har jag och Andreas även vänt på dygnet, så ja, det kommer bli sent.

Det var extremt jobbigt att säga hejdå till Andreas idag. Just nu känner jag bara att jag vill grina för jag saknar honom. Men det är även bra för vi har träffats varje dag nu i 10 dagar, men samtidigt jobbigt. Jag trodde det inte skulle bli så här jobbigt eftersom vi har varit så mycket, men det hade jag fel om, DET ÄR SKIT JOBBIGT.
Jag som alltid brukar längta hem eller vilja vara själv, men nej. Det är något speciellt med Andreas man kan inte bli trött på honom, han är den underbaraste pojkvännen man kan ha.

Idag som alla andra dagar har vi bara legat i sängen. Vi har varit riktigt lata. Bara myst massa idag. Klockan har gått så otroligt snabbt idag eller alla dagar denna vecka har bara flygit förbi. Tänker tillbaka vad vi gjorde förra söndagen denna tid, då var vi på bio, tänk om man bara kunde spola tillbaka och göra om hela veckan. Men nej imorgon är det tillbaka till praktiken.

Ärligt så saknar jag skolan lite, där har man alla vänner och man vet vad man ska göra. Jag kommer säkert tycka om min praktik mer bara jag är mer inne vad jag ska göra och hur jag ska göra saker. Efter denna vecka är det säkert bättre. Och nästa lördag får man träffa hela klassen igen för då ska vi ha öppet hus, och det ser jag verkligen fram emot.

Igår bloggade jag inget, jag vet inte varför man jag gjorde det bara inte. Igår gjorde vi inget alls på dagen. Andreas spelade lite och jag låg inne i sovrummet och höll på att dö för att jag var så uttråkad. Men runt halv sju åkte vi in till Norberg och träffade BästaLena och var med henne ett tag, vi gick till Vildanden och åt sen gick vi till ica och handlade godis sen åkte vi hem och tände ljus, åt godis, mös och kollade på film. En riktigt mysig lördag.

Några jag saknar extremt mycket är Sandra, Robert, Theo & Zorro. Länge sen nu man åkte ner en helg och träffade dem nu. När min bby får tillbaka körkortet ska jag allt tvinga ner oss dit över någon dag helt ensamma. Så underbart. Prata massa, skratta och mysa med min guldklimp. Jobbigt när det är en bit för jag missar så mycket av Theos uppväxt. Egentligen vill jag finnas där hela tiden om det är något, men riktigt så lätt är det tyvärr inte.
Imorgon ska jag ialla fall vara med BästaLena, länge sen det bara var hon och jag nu. Men imorgon ska vi få mysa helt för oss själva och skvallra massa 

Bara för att jag är den lyckligaste flickan på jorden som har dig,
JAG ÄLSKAR DIG ! ♥



/ J

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte behöver du tvinga dig hit, du är alltid välkommen. Ni kan ju ta bussen också:) och även om du inte hinner ta del av allt här så vet vi att du finns och att du är saknad här med:) hoppas vi ses snart! Kram

2010-11-08 @ 18:20:45
URL: http://oddli.blogg.se/
Postat av: Leeenaa

Du är awesome! :) <3

2010-11-08 @ 19:33:59
URL: http://leeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0