Inte på mitt bästa humör!

Idag har vi tagit en slapp dag, vi har legat i soffan hela dagen och myst och kollat på film. Inget man gör för jämnan så det kan vara skönt att ha en sån dag ibland. Men det värsta är att man är så himla trött fast man inte har gjort något alls på hela dagen.

Vi har spelat Wii fit också, skoja inte att man blir trött. Jag och Andreas körde yoga, OMG vad snygga vi var. Mycket skratt fick man. Sen hur allt slutade behöver vi inte gå in på.

Imorgon har jag och Andreas varit tillsammans i 2 månader. Känns som det var i går första gången jag sov här men tiden bara springer iväg. Så imorgon firar vi våran 2 månaders dag men att åka till Västerås och ta lite kort på the studio.

Just nu kan jag ju inte på stå att jag är på mitt bästa humör.
Något som irriterar mig är hur folk kan ta fram saker sen bara släppa och lämna det så.
Tycker dem inte det är äckligt om det bara står framme och det börjar lukta äckligt?
Jag har nog fått lite från min mamma att sånt är SKIT äckligt.
Jag förstår inte hur hon har orkat plockat efter mig och Daniel, för vi var ganska duktiga på det.
Nu vet jag lite hur mamma har haft det, jag har bara upplevt det lite och jag känner redan att jag bara vill skita i allt och låta det ligga kvar och lukta, men jag kan inte, det är något av det äckligaste som finns.
Så jag plockar efter andra och irriterar upp mig mycket mer.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0