Jobbigt !

Ligger i sängen, lyssnar på musik, smsar med Andreas och luktar på kudden som jag har dränkt ner Andreas parfym med. Det ska göra så jag inte saknar honom allt för mycket men jag tror bara jag saknar honom mer. Nu kommer han inte vara hemma lika mycket. Förut åkte han på måndag morgon och kom hem torsdag kväll, men nu åker han söndag kväll och kommer inte hem fören fredag morgon ( SEGT ).

Praktiken idag gick super bra, jag älskar mina gummor och gubbar ( dem som inte slåss ). Dem är roliga och man får alltid ett gott skratt varje dag.

Idag var jag även med BästaMormor till Carl-Axel. Var ett tag sedan jag var med dit så det var super mysigt. Det blev kaffe och massa bullar som alltid. Och han blev så klart jätteglad att vi kom ( som alltid )

Ska försöka lägga mig i tid ikväll så jag somnar, inte för att jag tror att det kommer gå så bra eftersom jag sover ensam men man kan väl alltid hoppas. Annars får jag kämpa mig igenom det.

På torsdag ska jag vara uppe hela natten och städa och julpynta mitt rum sen på morgonen runt fem kommer älsklingen hem och vi åker hem till honom också sover för jag är nämligen ledig på fredag, det är enda dagen vi kan mysa för sen ska han ha lan och jag ska till skolan på lördag i några timmar sen jobbar jag några timmar på söndagen, så det blir en jobbig helg det här. Men helgen efter ska vi storstäda, sätta upp våra nya gardiner ( om dem har kommit ), dricka lite och åka till Blge och handla lite, riktigt mysigt så man får tänka på det.

Den 11 dec åker jag och Andreas ner till Sandra, Robert, Theo och Zorro över dagen och stannar tills kvällen. Längtar riktigt mycket  det så bli så härligt att träffa dem igen, saknar dem så himla mycket.
Usch vad man kan sakna någon efter bara några timmar !


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0