Jocke 20år

Idag var jag och Andreas väldigt duktigt. Vi vaknade tio i elva och gick upp ur sängen på direkten, något som inte är så vanligt. Vi brukar ligga och dra oss i minst en timme så jag är ganska stolta över oss idag.

Idag fyller Jocke ( Andreas bror ) 20 år så idag ska vi göra tacos för det var det som önskades. Så jag Andreas & Micke har varit i Avesta och handlat massa och tvättat bilen. Nu väntar vi bara på Andreas och Jockes mamma och lillasyster ska ringa att dem är på väg hem från Västerås så vi kan börja med maten, jag är ganska hungrig.

Ikväll ska jag och Andreas bara mysa. Jag har bestämt att vi ska kolla på Dirty Dancing. När vi handlar kom jag och tänka på den filmen och fick värsta suget att kolla på den. Jag kollade jättemycket på den förut hemma men då var den på VHS och bandet har blivit dåligt så det går typ inte att kolla på den. Så idag ska ialla fall jag kika på den, Andreas får välja själv men som jag tror så kommer han också kolla på den om jag blinkar lite gulligt med ögonen (A)
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0