Massa snö!

Igår började det snö riktigt mycket. Jag har hoppats på snö väldigt länge och precis innan det började snö sa jag " hoppas det kommer lite snö snart " och 30 minuter senare började det komma ner. Men jag ville kanske inte att det skulle komma riktigt så här mycket på en gång. Men nu kan detta ligga kvar till 1 januari sen kan allt försvinna och vi kan få tillbaka våren.

Det bästa men snön är att alla julkänslor kommer fram. Idag när jag vaknade kändes det som att det var julafton fast inga jul saker var framme. Men det är så härligt när alla dem känslorna börjar komma fram.
Har tjatat lite på mamma att vi ska gå ner i förrådet och hämta upp jul sakerna, men hon känner inte riktigt som jag, lite för tidigt. Ja för saker i fönsterna är det ALLT för tidigt men lite tomtar gör väl inget? ;)


Idag börjar jag halv tre till halv nio, så det är inte en sån lång dag, och det är riktigt skönt. Samma imorgon då börjar jag kl åtta och slutar halv två. Ganska bra för då hinner jag fixa lite hemma innan Andreas kommer hem. Men jag önskar att jag slutade halv två på fredagen, men då slutar jag halv tre så det är bara en timme, så jag går inte så värst länge då heller, en skön vecka.

Idag sov jag till halv elva, så jag sov 12timmar inatt och det behövdes verkligen. Nu känner jag mig mer utvilad och mycket piggare. Problemet är bara att jag vet inte om jag kommer somna tidigt ikväll eftersom jag sov så länge imorse, men det återstår att se.
Tänker lägga en super snygg bild på Andreas :

Nu ska jag packa ner allt i väskan sen bara slappa tills det är dags att gå till praktiken.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0