Riktigt uppdatering till helgen !

Det är en vecka sen jag skrev i bloggen, jag har verkligen varit dålig på att uppdatera, ibörjan skrev jag en gång varje dag. Men nu är det så här att jag har trådlöst internet som jag tar av pappa som bor mitt i mot oss fast det har börjat krångla så vi tog ner det till oss men vi fick det inte att funka så nu måste vi vänta på att pappa kommer hem så han kan koppla in det så som det ska vara så det funkar.

Men ihelgen kommer en riktigt uppdatering
för då är jag hos Andreas och då har jag internet. Då kommer det massa bilder och videoklipp. Även hur det gick hos läkaren i Västerås i måndags, hur helgen var ( förra ) och helgen som kommer nu.

I helgen ska jag bara vara med Andreas.
På fredagen ska vi till Borlänge och handla. Nya gardiner hem till Andreas, vaser och platsbollar och fönsterlampor, sen blir det Kupolen då vi ska köpa julklappar. Sen ska vi städa hela huset ( julstäda)
På lördagen ska vi fortsätta städa, sen på kvällen ska vi festa. Andreas har varit nykter en månad då så nu får han drick igen då ska vi göra det. Han vann vadet, tusan skulle vara skönt om han hade förlorat, jag har försökt fått han att förlora men han har varit duktig.
På söndagen ska vi bara må dåligt och mysa.

Just nu lånar jag mammas dator för hon har inkopplat till vårat internet men det är ju tyvärr inget trådlöst

Uppdatering kommer i helgen, en lång en :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0