Tisdag!

Ligger just nu ner bäddad i sängen. Jag fryser snart sönder, usch vad kallt det är. Tänk om Andreas hade varit hemma, han är alltid varm som en kamin. Men det är inte långt kvar nu tills han kommer hem.

På torsdag ska jag vara uppe hela natten. Jag hade tänkt att jag skulle städa men jag tror att det blir ändrade planer. Fick nämligen nytt scrapbooking idag av mamma i förtidig julklapp och jag har massa packet med sånt som är oöppnade så jag ska gå igenom allt, sortera och fixa lite. Det var ett tag sedan jag satt med det där nu så känns som det är en bra grej att hålla på med för att hålla mig vaken hela natten.

Jag mådde verkligen inge bra igår, kändes som jag skulle böla för vad som helst. Det var hemskt.
Först när jag kom hem hade jag fått papper från läkaren om min mage. Har haft problem med den ett tag nu och dem trodde att det var magkatarr så jag har ätit något för det men hjälpte inte så överdrivet mycket. Men jag har troligen en kronisk inflammation i mag-tarmkanalen. Roligt, är det inte det ena så är det de andra. Tänkte inte så mycket på det förens jag såg ordet " kroniskt ". Fick lov att fråga mamma om inte det betydde att det troligen aldrig kommer försvinna och jo så var det.
Sen kom min bror med papper om sin rygg. Han har haft ont i ryggen i flera år men inte fören för typ 2 år sedan som det blev värre och nu är det ännu värre. Han har varit på undersökning efter undersökning. Vi vet än så länge att han har två diskbråck. Läkarn tycker det är väldigt konstigt för han har en väldigt muskulös kropp. På en månad har hans rygg blivit värre. Han har så ont i ryggen så ibland kommer han inte ur sängen. Han kan inte jobba en dryg vecka, det har han inte gjort på flera månader. Och det värsta för mig är att jag inte kan göra något, jag kan inte hjälpa honom. Jag känner bara hur han plågas så otroligt för ryggen.

Någon jag saknar är BästaLena. Känns som det var hundra år sedan vi sågs fast det var i lördags. Känner mig så dum att vi aldrig träffas med på vardagarna orkar jag oftast inte, jag sover jättedåligt på nätterna och är helt slut efter praktiken och på helgerna är jag oftast med Andreas nu för tiden. Men jag ska försöka samla ork för jag vill inte att vi ska glida ifrån varandra, ALDRIG I LIVET.
/ J

Kommentarer
Postat av: Leeenaa

<3

2010-11-16 @ 22:21:56
URL: http://leeenaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår vad du menar att du fryser.. tror fan att det är psykiskt också för jag fryser som fan om miguel inte ligger i sängen.. Det är hemskt att sova ensam när man vant sig att sova två.. :)



Du och Lena klarar nog det mesta gumman <3

2010-11-16 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0