Ska försöka blogga mer nu!

Så där, nu kommer en uppdatering för internet hemma har krånglat men pappa har fixat det så nu funkar det prima igen. Skrev att jag skulle ja uppdaterat hemma hos Andreas men Helgen har bara flygit iväg och jag väljer inte bort den lilla tid jag och Andreas har med varandra nu för att skriva. Om han gör något som tar tid kan jag blogga men inte om vi ska ha en mys kväll, det offrar jag då rakt inte bort.
Detta inlägg kommer jag TROLIGEN inte skriva så mycket i, det kommer komma några bilder och filmer. Fast jag tror ändå det kommer komma GANSKA mycket text.

Jag tänker lägga in bilder på hur det blev när jag städade mitt rum som va för någon vecka sedan men ännu inte har kommit in, men bättre sent än aldrig

Så där blev det, nu vet ni också på ett ungefär hur mitt rum ser ut. Egentligen skulle jag vilja ha ett Ikea rum, jag ÄLSKAR saker från Ikea och när jag flyttar hem ifrån vill jag på ett ungefär ha ett Ikea hem, det är så stilrent och fint.

Förra helgen var jag på fest uppe hos Sara och Zacke ( mina grannar ). Fast jag drack inget eftersom jag skulle till praktiken dagen efter. Det helgen var extremt jobbig för då träffade jag inte Andreas mycket alls, men den lilla tiden man får med varandra när man vet att man kommer träffas lite så så himla värdefull.

På festen, Zacke försöker förklara för oss som inte fattar vad en hemma gjord vattenpipa är

Under veckan så var det nästan bara praktiken som gällde, man blir helt slut efter att man har jobbat, men jag trivs så bra så det gör absolut inget.

Men på fredagen kom äntligen Andreas hem, det var först ändrat att han skulle både jobba natt och dag så jag skulle ta tåget dit så skulle vi julhandla i Sthlm istället för i Blge, men han behövde inte jobba dagen så det blev Blge iaf, och det gjorde absolut inget. Vi hittade jätte mycket fint, både hem och till oss själva. 
Jag fick välja två uppsättningar till Andreas, men vi hittade bara två skjortor sen på lördagen i Avesta hittade vi jeans. Jag hittade skor, underkläder och en tröja.

Lite bilder hur det blev i fönsterna efter vi fått upp julstjärnor, nya krukor och gardiner. Ni får inte se i sovrummet än för dit in beställde vi och alla grejer har inte kommit än tråkigt nog.

Vardagsrummet, var ganska stökig på före bilden.
Köket, en suddig bild på efter men jag blev iaf nöjd hur det blev där inne. Jag tycker inte om riktigt blommor så mycket för dem dör bara eftersom jag är USEL på att ta hand om dem, sen tycker jag att det är stilrenare med platsbollar i krukorna.

I helgen fick Andreas dricka igen, på fredagen gick det inte alls bra och jag blev ARG, det blev helt enkelt för mycket då. Men på lördagen när vi var hos Sara ( min granne ) så hade vi jättetrevligt. Emil och Simon var med också, några av mina killkompisar. Det var jättelänge sen jag var med dem.

Simon
Simon & Emil
Suddig bild. Peter & Andreas
Innan vi gick upp dit så fick jag ett jättesnyggt kort på Andreas. Han har nämligen köpt nya party byxor
Heta va? ;)

Fick även en liten video på honom, det är på snedden, har inte orkar ändra men det får ni stå ut med


I veckan jobbar jag bara fyra dagar, jag är ledig på torsdagen, men det är dock långa dagar men så kan det vara, det bästa är att jag är ledig alla helger nu. Behövde bara jobba en helg på 7 veckor så det är nice.
Nu ska jag försöka sova lite, jag och Andreas sov bara fyra timmar inatt, men det är så tomt utan honom det som är det jobbigaste
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0