3månader & ljus

Dagen på praktiken har varit toppen, tiden har bara försvunnit och det är härligt för då blir det fortare helg.

Ihelgen har jag och Andreas varit tillsammans i 3 månader, herregud vad tiden går fort samtidigt som det känns som vi har varit tillsammans en evighet. Men för varje dag så älskar jag honom mer och mer och jag har fortfarande pirr i magen när jag tänker på honom och när jag ska få träffa honom.

Jag tror allt kommer fortsätta så här bra, eftersom jag och Andreas bara träffas på helgerna. Jag är en människa som tyvärr inte kan vara varje dag en längre tid med den jag är tillsammans med, för jag måste ha min ensamma tid och jag kan bli så fruktansvärt irriterad på människor som jag är för mycket med. Det viktigaste egentligen att jag ibland får vara själv, helt själv sen går det bra igen.

Men som sagt, 3 månader med Andreas och jag mår så fruktansvärt bra med honom, ingen förutom BästaLena har fått mig att må så här bra. Jag älskar mina småttisar ;)

Sitter och lyssnar på massa jullåtar och jag får MASSA julkänslor, imorgon är det bara 24 dagar kvar, när det börjar närma sig jul blir jag barn på nytt ärligt talat, jag älskar verkligen paket, jag älskar att vara med mamma, mormor, Daniel och alla kusiner. Det bästa är när vi firar jul i Ängelsberg, då är det verkligen jul, för då samlas alla, det är verkligen UNDERBART, men det bli nästa år för i år blir det bara hemma. Natten till jul ska jag sova hos BästaLena som förra året, så mysigt.

Idag beställde jag massa ljus från PartyLite, alltså såna ljus från ljusparty som man kallar det. Det blir massa gotta ljus hemma hos Andreas sen, älskar dem ljusen för dem doftar mer än vad andra gör, det är dyrare men doftar så mycket godare så det är så man får tänka.
Mysigt
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0