Bra dag för övringt.


Ganska omoget att inte skriva vem du är.
Var du med oss i såna fall eller?. Jag och Andreas var hela tiden efter att jag hade varit med honom den helgen. I såna fall måste du ha kommit vid elva tolv på kvällen på vardagarna direkt efter att jag åkt hem? Vissa nätter sov jag kvar och tyvärr kommer jag inte ihåg att det var någon annan än jag och Andreas i sängen? Och vi blev tillsammans i början av september så tyvärr tror jag inte på att du var med Andreas då, så " men det ju inget ovanligt när det gäller rosén =) bara att vänja sig " kan du ju dra någon annan stans!

Förutom det där så jag haft en kanon dag på praktiken. Jag börjar komma mer in i det och dem jag arbetar med är UNDERBARA. Längtar tills imorgon då jag ska få träffa alla underbara gubbar och gummor igen. Som min arbetsledare sa idag " man ska inte tycka att det är jobbigt, man ska tänka att jag ger dem min tid i deras sista kamp i livet ". Väldigt bra sagt och det fick mig att tänka om väldigt mycket.

Älskligen fick tillbaka körkoret idag också, ganska underbart. Då kan vi åka och handla själva, lättare att ta oss från Karbenning. Det har inte varit någon panik nu heller men drygt att fixa skjus hit och dit hela tiden. Nu kan vi åka direkt när vi känner för det. Ganska skönt faktiskt.

Ikväll ska jag kolla på tv med bästa grannen Sara & mamma. Ska även äta lite chips, är verkligen sugen på det idag, igår var det bullar.

Imorgon är det onsdag och sen TORSDAG, då kommer älsklingen hem. Längtar så otroligt mycket men nu är det inte många dagar kvar innan man får pussas och kramas.

Nu kilar jag upp till bästa grannen Sara, snackat skit och myser med min älsklings barn.
Utan dig skulle mitt liv aldrig gå ihop. Jag är så glad för att du är min bästa vän och kan mig utan och innan. Ingen Jenny Ericsson utan sin Lena Ström
/ J

Kommentarer
Postat av: Random

Asså shit äre en gis på bilden?

2010-11-09 @ 17:39:31
Postat av: Leeenaa

Ja vissa människor är det fel på det märks ju här ovan. Om man bara är ute efter att vara elak och jävlas kan man ju iaf våga skriva sitt namn och inte sitta och gömma sig bakom en dataskärm.



Jag är sjukt snygg på den där bilden alltså.

Älskar Dig mest bästavän! <3

2010-11-09 @ 17:49:44
URL: http://leeenaa.blogg.se/
Postat av: Emelie R

folk som kommenterar anonym tror att dem är anonyma. men det är dom inte;) så pinsamt ! hihi

2010-11-09 @ 22:52:22
URL: http://ringblome.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja det finns folk till allt Jenny.. Avundsjuka kallas det.. vi kommer alltid vara fler än dom jenny.. <3

2010-11-10 @ 12:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0