Lov!

Jobbade kort dag idag, från klockan 8 till 12. Ganska skönt att jobba kort dag på en fredag. Så nu har jag lov i en vecka. Så himla skönt att få sova och inte ställa klockan alls. Bara njuta och tillbringa min tid med min älskade Andreas.

Vet inte vad det var igår men jag och Andreas men vi var som vi hade varit tillsammans i 20 år. Så där gnälliga på varandra, precis som vi var irriterade på varandra fast ingen av oss var det. Ganska jobbigt eftersom vi snart bara varit tillsammans i 2 månader. Hoppas att det bara var igår så det inte blir så varje kväll för så vill jag inte ha det.

Idag tänker jag bara ligga hemma i soffan, äta godis och bara vara för mig själv ( katterna och Kujo får så klart vara med ) men inga människor. Egentligen hade jag tänkt gå till Simon en sväng sen varit med Lena, men nej jag känner att jag vill vara lite för mig själv. Eftersom jag är med folk varje dag, extremt mycket eftersom det är det min praktik handlar om så påverkas man mer än vad man tror, så lite ensam tid skadar inte.

Mina läppar har blivit bättre ( peppar peppar ) ska väl inte hoppas för mycket men nu gör jag det. Jag har bara lite sår och det är inget var kvar, så himla UNDERBART. Så snart kanske jag kan pussa min älskling ordentligt och så kanske det blir korttagning på torsdag, HOPPAS.


Idag kommer min älskade storebror Daniel och hans tjej Mikaela över hit och äter middag med mig, mamma och Andreas. Jag älskar när alla samlas och äter middag, då känns det som förut. När det bara var jag mamma och Daniel. Saknar den tiden ganska mycket, när han bodde hemma. Eftersom vi står varandra så otroligt nära så känns det jobbigt nu när vi inte träffas lika ofta, men man får uppskatta den tiden man får tillsammans när man väl träffas och det gör jag verkligen.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0