Mitt i natten

Så där har precis kommit i säng och klockan är snart tre. Jag har haft en riktig toppen kväll. Dagen började med att jag och Andreas åkte till Manne vid tre tiden efter att vi hade vaknat. När vi var där pratade vi lite sen lagade jag och Manne till tacosen och Andreas satt framför datorn och ropade hela tiden. När vi var färdiga kom Uffe hans tjej Sara. Jag hade bara träffat Sara en gång innan men då pratade jag inte med henne så mycket men det gjorde jag mer idag och hon var riktigt trevlig. Efter maten lyssnade vi på musik och pratade. Uffe och Andreas härjade på som tusan som vanlig. Sen spelade dem yatzy och jag kollade bara på eftersom jag alltid  förlorar och blir alltid så arg.

Vid åtta tiden började jag röra mig hem till Simon så var jag där i en och enhalv timme. Riktigt trevligt att träffa han och Johan igen, det är inte så ofta. Men nu har jag sett hans nya lägenhet och det kommer bli super fint när allt är klart, mycket bättre än den förra.


När kl var tio började jag gå hemåt. När jag kom hem tog jag Kujo sen gick vi och mötte BästaLena. Sen var vi här hemma ett tag sen blev jag hungrig så vi tog en promenad ner på byn. Lena skulle ta ut pengar med min lilla slarv Lena hade glömt plånboken hemma så vi tog en promenad runt byn sen satt vi oss i busskuren ett tag och skratta, kollade på folk och Lena rökte. Sen vid kvart i ett gick vi och beställde mat och pratade med Tailan lite. Vid kvart över ett började vi gå hemåt men när vi kom halvvägs så ringde Andreas och sa att han var på väg ner på byn för att ta ut pengar och köpa mat så vi bestämde oss för att vända och möta honom. Han köpte sin mat sen gick vi hemåt igen och den som pratade hela vägen var Andreas.


När jag och Lena var vid myntan( vi har en tendes att se ut att vara tillsammans så folk som inte känner oss tillräckligt tror att vi är tillsammans ). Men ialla fall när vi var vid myntan så skulle jag kasta lite skräp så hade dem flyttat soptunnan och det såg jag inte då sa Lena vart den stod. Då var det en knäpp tjej som skrek
: Åhh så puttinuttit då, men det är FEEEEEEELL!!!
Och Lena som har det svårt att hålla tyst säger
: Okej, psykfall!.
Tjejen bara 
: Men har ni inte sett filmen.
Jag kollar lite surt på henne sen går vi sen börjar vi asgarva för Lenas kommentar.


Jag kollade nyss på klockan och då var den bara halv tre och jag kollade för ett tag sedan och då var den tre men sen kom jag på helt själv att man ställer ju tillbaka klockan inatt, känner mig ganska smart.

Har en pojkvän som ligger och pratar hela tiden men ändå vill han att jag ska bli klar och mysa med honom innan han somnar. Det han inte riktigt förstår är att om han slutar pratar och låter mig få skriva i tystnad så blir jag klart fortare men han försätter prata, min fina älskling då jag tycker om dig så underbart mycket.

Du är det bästa någonsin <3
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0