Söndag

Idag har vi inte gjort mycket alls. Mest legat i sängen och kollar runt på datorn och myst. Vi tog ett mysigt bad efter frukosten men både jag och Andreas blev så uttråkade så vi gav upp det där och tog en dusch och la oss i sängen igen.

Snart ska vi på bio med Manne. Det blir Saw 3D ikväll. Vi kollade först i Västerås men där var det fullbokat, sen kollade vi i Gävle och Borlänge och även där var det fullbokat men så kollade vi i Köping och där fanns det platser till oss så vi bokade där istället. får hoppas att filmen är bra och att man blir lite rädd. Jag ska ju sitta i mitten så jag har ju två karlar så jag kan ju känna mig lite trygg ;).

Tur att jag har lov och att Älskligen har tagit ledigt för annars skulle jag varit deppig idag, helgen har gått så otroligt fort så det känns som vi nästan inte alls har träffat varandra, men som tur är har vi en hel vecka på oss att umgås.


Ha en trevlig kväll
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0