5månader + kryssning!

Allt är ner packat och jag är klar. Snart drar vi till Fagersta för att hoppa på bussen som går till Sthlm sen blir det kryssning. Party för hela slanten ;)

Plattade håret idag, jag kan inte minnas sist jag plattade hela håret, det är något jag verkligen inte orkar göra längre. Men idag blev det av och det känns konstigt. 

Idag har jag och Andreas varit tillsammans 5 månader, vart tar tiden vägen?. Känns som vi nyss träffades men det har gått ett tag nu. Men jag är lika nykär fortfarande och älskar honom mer och mer för varje dag som går. Min fina älskling, vad skulle jag gjort utan din kärlek?

Dags att kolla så allt verkligen är med sen vänta in Katta som ska komma ner. Kameran är med så kort kommer imorgon eller på söndag :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0