Aldrig mer Tåg!

Jag är fortfarande kvar i Sthlm och åker hem imorgon. Först fick jag sitta och vänta på tåget jättelänge sen blev det inställt, ganska segt. Men jag åker med Roger hem imorgon ( Andreas pappa ) eftersom Andreas fick jouren ( vet inte hur det stavas ) idag till nästa torsdag så han jobbar ju helgen. Men det kan vara bra om vi är i från varandra för vi har varit en hel vecka nu sen är han ledig på mitt lov som är om en vecka och vi är vana att vara ifrån varandra lite också. Vi har inte bråkat men det kan bli mycket. Så ihelgen blir det BästaLena både fredag och lördag förvånar mig inte om vi är på söndag också, UNDERBART:). Har även ringt och bokat om mötet med Fagerstaposten, dem kommer på måndag istället, skönt att det fixade sig. Imorgon när jag kommer hem ska jag springa till mina grannar Sara & Zacke och krama på alla och pussa massa på mina barn. Sandra, Robert och Theo kommer även till Norberg i helgen så då får jag träffa min guldklimp, det kommer bli en toppen helg detta :) / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, vad händer? :)

2011-02-17 @ 14:03:43
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-17 @ 14:39:36
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommer redan imorgon. Och du måste komma förbi och säga hej någon av dagarna. Vi har nämligen en liten present med oss, eftersom någon snart blir vuxen på riktigt om man räknar i år, man ska vara barn så länge man kan kom ihåg det;) Kram

2011-02-17 @ 20:22:55
URL: http://oddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0