Arg, irriterad & ledsen

Just nu känns allt upp och ner. Blir så jävla trött att höra om mina sparpengar och skit hela tiden. Nej jag ska inte röra dem till något annat än körkortet i första hand MEN DET ÄR FORTFARANDE MINA PENGAR!!!
Och jo jag kommer ha råd med utlandsresan så den behöver ingen annan följa med på!'

Usch på bara 2 minuter förändrades mitt humör från att ligga helt okej på topp till att sjunka till botten och jag vill bara gråta, trött blir jag.

Har inte skrivit om kryssningen än men den blev då rakt inte som jag hade tänkt mig, misslyckad mer behöver jag inte skriva om det men hemresan vad lyckad så där hade vi ett +




Jag hatar även min telefon nu, den har bara krånglat hela dagen för mig. Skulle kunna kasta den i väggen så jag inte hade någon telefon alls tills jag fyller år, ärligt så mycket tycker jag om den. Och ibland kommer inte grejerna fram i tid och det visar inte den då blir det ett jävla liv för det också, KUL.

Nej jag tänker inte skiva mer nu för jag kommer inte på något positivt alls att skriva om idag.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0