Bättre dag än igår!

Sitter och pluggar cirkulationen och det är inte det lättaste kan jag lova, frågorna är så svårar att fatta så jag får hjärnsläpp. Får nog fråga mina vänner i klassen imorgon om hjälp så jag får klart det.

Imorgon ska jag träffa Simon, det var hur länge sen som helst jag träffade honom. Så det ser jag verkligen fram imot, min lilla Simpan. LÄNGTAR
Skoldagen annars idag gick bra, började tjugo över elva så det var ingen lång dag men dagen slutade med att det snurrade i hela huvudet för mig och huvudvärk. Vet inte vad det beror på med vissa dagar mot slutet så börjar allt bara snurra fast jag dricker bra och får i mig mat, äckligt är det. 
Men klassen spårade ur mot slutet som vanligt så det blev skrattanfall, något som jag älskar med min klass.

Tänkte egentligen ha sovit i Karbenning inatt eftersom jag trodde att min mamma skulle vara på jättedåligt humör idag men det var hon inte så jag sover hemma. 

Visade sig vara fel människa som blev sur


Idag är jag på mycket bättre humör än igår kan jag lova, tror det beror på att jag var så himla trött att jag blev som jag blev.

Nu ska jag hoppa in i en dusch sen ska jag kolla på Sofias änglar med mamma & bästaste Sara :)

Andreas Rosén
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0