Blir kvar i Sthlm

Ligger i husvagnen fortfarande, blev inte hem gång idag som det var tänkt så jag åker hem imorgon kväll istället. Lite segt eftersom jag missar min kusins födelsedag idag och imorgon min morbrors. Känner mig lite taskig sen brukar vi alltid ha så kul när alla träffas. Men det är ju för hoppningsvis inte sista gången dem fyller så :). Något jag har glömt att skriva är att på torsdag kommer Fagersta-posten hem till mig för att ställa lite frågor, mer om det när jag bloggar på en dator. Jag drömde här om natten att jag träffade Robert, Sandra och Theo. Gud vad jag saknar dem. Får se till att hitta en helg snart som passar så jag och Andreas kan åka ner så faster får pussa på sin stora guldklimp. Och snart kommer en till liten guldklimp till faster, längtar jättemycket. Nu ska jag mysa med min fina älskling :). / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0