Fagersta-posten!

Så där, nu ger jag upp med pluggandet för idag. Det som måste vara gjort är gjort. Något jag skulle kunna sätta mig ner med nu är skoterboken, men vart FAN har jag lagt den? Ska leta lite till för någonstans är den. Om jag inte hittar den ska jag sätta mig ute i tv-rummet och invänta att klockan ska bli åtta för då är det ullared, ÄNTLIGEN ;).

Skoldagen idag var jättebra, det var så himla skönt att träffa alla. Och kort dag blev de, det som är det bästa. Blev jätteglad när dem sa att vi bara gick till två idag.

Fagerstaposten kom och interljuva mig idag. Det kommer i tidningen nästa tisdag. Det handlade om att jag går omvårdansprogrammet men är egentligen intresserad utav lastbilar och vill jobba med det sen. Så det blev massa prat och lite kort. Sen ska jag även skicka kort när jag har min Scania jacka och på en byggmodell. Så jag ska fixa det imorgon så jag kan skicka in det så jag inte behöver tänka på det sen.

Någon jag saknar så himla mycket är Andreas. Fyra långa dagar kvar innan jag får träffa honom. Känns som det är evigheter kvar. Jag skulle bara vilja slänga mig runt hans hals och pussa på han just nu och krama om honom hårt. Känna hana värme mot min kropp och få lukta lite på honom. Jag är beroende av min pojkvän ♥
8!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0