Fixat & klart!

Denna skoldag var kort, slutade redan tjogo över elva och det är väldigt skönt ibland kan jag lova, inget man direkt ska klaga över.
Hann med mycket på lektionen idag, allt är klart som var planerat för i veckan.

Något jag glömt skrivit i bloggen var att jag fick paket lite för tidigt i söndags av Robert, Sandra, Theo, Zorro & bebismagen. En jättefin ljuslyka som ska stå i hallen i Karbenning när det är klart. Ska lägga upp en bild på den sen så ni får se. ASFIN !

Onsdag idag, händer inte mycket idag. Ska plugga lite engelska och ut och övningsköra med mamma. Ska ut till Karbenning och hämta lite hjälmar tills på lördag då jag och älsklingen tar skoterkort, HÄRLIGT.

Längtar verkligen tills på fredag. Först ska vi till V-rås med klassen sen tar jag tåget till Sthlm där jag möter min fina underbara älskling. Ska försöka få honom att shoppa lite med mig fast han sa nej förut när jag fråga sen på kvällen ska vi på bio, MYSIGT. Sen åker vi hem från Sthlm på söndasg ganska tidigt så jag hinner träffa PappaThomas innan han drar tillbara till Sthlm på kvällen på söndag och jobbar. Vill hinna träffa honom jag fyller år ialla fall. På söndag ska vi kika på en bil sen ska vi ut och äta, hur mysigt låter inte det då? :).

Har även skickat in kort till Fagersta-posten nu som dem bad om. Lite nervös vad som kommer komma upp men kul kommer det bli.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0