Förlovad!

Som jag skrev i ett inlgg förut så hade jag en hemlis som ni skulle få veta senare och det var att jag och Andreas skulle förlova oss. Vi betälld ringarna på alla hjärtansdag.
Min bror fru hade rätt när hon gissade här på bloggen :). Men nu vet du Sandra vad hemlisen va ;)

Igentligen skulle vi ha satt på oss ringarna
på min födelsedag.
Men inatt när jag hade lagt mig i sängen så kom älsklingen och gick ner på knä och frågade om jag ville förlova mig med honom. Klart att jag sa ja till min pluttesnutte.
Jag är den lyckligaste flickan i världen



Jag älskar dig så himla mycket Andreas. Aldrig att jag vill vara utan dig, aldrig någonsin. Jag har inte varit så här lycklig med någon. Den här tiden med dig har varit den bästa i mitt liv och jag vill fortsätta ha det så här bra med dig. Du har fått hela mig på fall för dig


Kommentarer
Postat av: Sandra

Säker jag är:) stort grattis till er och all lycka:) den 19e syns vi ju så då vill jag ta en närmare titt på ringen:) är ju så hemskt nyfiken:) Kram

2011-02-28 @ 22:45:42
URL: http://oddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0