I Sthlm!

Sitter i husvagnen i Sthlm nu. Älsklingen har åkt till jobbet och kommer hem runt fyra då vi åker till centralen och beställer biljett och äter en matbit innan det är dags för mig att åka hem. Fast det är inte det bästa värdet så vi får se hur det blir med alla förseningar. Igår på alla hjärtansdag hade vi en underbar dag tillsammans. Jag fick en jättefin och stor ros när älsklingen kom hem från jobbet. Sen var vi ute och åt och gick i affärer i Nacka. Efter åkte vi till husvagnen och åt onyttigt, kikade på film och bara mös. Underbart att vara tillsammans med den man älskar på alla hjärtansdag <3. Bloggen idag blir inte så fixad eftersom jag skriver på älsklingens iPhone, men det får ni tåla ;). Idag är det 2 veckor tills det är min dag och jag längtar så himla mycket. Det bästa är att Andreas är ledig hela den veckan så det blir massa fixe hemma i huset då. Hallen kommer målas om och lite i källaren. Jag och Andreas firar även ett halv år på fredagen när jag har min 18- årsfest. LÄNGTAR på allt:). Nu ska jag lägga mig och sova ett tag, klockan är ju bara kvart över sju på morgonen :). skriver mer när jag kommer hem och bild på Andreas tatuering kommer då. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0