Idag blir det hem gång!

Idag är det dags för mig att åka hem, något som jag egentligen inte vill men det är ett måste. Tur så kommer älskling hem på fredag så jag behöver inte vara från honom så länge, det blir värre nästa vecka. Fast då åker jag hit på fredag och så åker vi troligen hem på måndagen eftersom det är lov vecka då:). Igår måste Andreas grannar ha hatat oss. Han och jag är bäst på att härja och jag har en förmåga att skrika. Men igår så tog han med en isbit in och la den på min rygg sen la han sig på mig så jag inte fick bort den, hur snällt är det?. Tur att jag älskar honom så mycket men så klart fick han igen. Idag har jag pluggat så nu behöver jag inte tänka mer på det. Min mage har även börjat krångla igen, har inte haft ont i den på mer än en vecka men idag känns det som allt bara vrider sig där inne. Mitt tåg idag går 17.37 så jag är i Västerås 18.37 där BästaLena kommer stå och möta mig så jag har sällskap hela vägen hem sen, underbart:). Det tråkig är att jag även idag missar att träffa släkten, suget så himla mycket!. Nej nu ska jag slappa till två sen börja fixa mig sen mysa massa med älsklingen innan det är dags att hoppa på tåget. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0