Idag kommer jag hem!

Idag ska jag åka hem från Sthlm. Det värsta är att jag har nu förstått hur jobbigt detta kommer bli, en hel vecka utan Andreas. Visst vi brukar vara ifrån varandra men det är max fem dagar, men nu blir det en hel vecka. Han är faktiskt den enda killen som jag känner att jag kan ha runt mig mycket, jag blir inte trött på honom. Men jag hade tur igår kväll och inatt ialla fall. Andreas kom hem 45 min igår kväll sen kom han hem tre timmar inatt så jag fick träffa honom lite innan dem ringde ut honom igen. Jag skulle inte alls bli förvånad om han inte får något jobb alls i helgen bara för att jag har åkt hem, men för hans skull hoppas jag att han får det så han inte bra behöver ligga i husvagnen. Men sova måste han få göra snart annars stupar han någon annanstans. Imorse när han åkte, herregud vad trött min stora plutt gubbe var då. Har fått massa sms från folk att dem saknar mig hemma, det är så himla skönt att höra. Ska även få paket i helgen, gissa inte hur underbart det blir då;). Eftersom Sandra, Robert och Theo kommer upp så får jag den nu, vilken tur jag har :). Nu är det inte långt kvar tills det är sportlov, jag längre så himla mycket. På måndagen ska vi städa och börja göra om i hallen, tisdag då är det MIN dag :D sen på onsdagen ska vi stor handla, jag ska skriva in mig på trafikskolan sen ska massa folk med ut på portan och äta och ska jag köpa alkohol;) på torsdagen ska hallen göras klart, målas och grejs. Som tur är får jag hjälp av Lina ( Andreas syster ) sen på fredagen kommer det vara den bästa dagen i mitt liv och festen:D sen på lördag är det krogen. Ja som nu ser så är min vecka planerad och det älskar jag. Nu ska jag borsta tänderna och låta klockan gå :) / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0