Jääj!

Slänger in ett kort inlägg :)

Igår tatuerade sig älsklingen, blev SKIT snyggt kommer en bild in imorgon för er som är nyfikna.

Idag ska jag ut och äta med massa härliga människor. Det blir Simon, Johan, Jocke, Oliver, Jonas och kanske Lena. Så himla underbart, bara härliga människor. Eftersom älsklingen är på svenska rallyt idag passar jag på att vara lite med mina vänner eftersom på vardagarna efter skolan har jag inte så mycket ork. Sen på kvällen blir det väl en drink eller två, inte helt fel på en lördag.

Jag har en liten hemlis, men det får ni inte veta förns det händer och det kanske tar någon eller några veckor. Ni som är nyfikna får hålla koll på bloggen ;)



I torsdags var jag i Romme och åkte slalom och gud var roligt det var. Jag och älskligen kanske ska dit nästa lördag och jag längtar redan, det är så himla härligt. Älskar´t

Nej nu ska jag vänta på att mamma ska ringa så hon kommer och hämta mig och Kujo så jag kan få åka hem och fixa mig inför ikväll.

/ J

P.S Dara för att det är en bild på Andreas under min hemlis så handlar det inte om honom och mig :) D.s

Kommentarer
Postat av: Lena

Jäjj! <3 <3

2011-02-12 @ 12:05:02
URL: http://leeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0