Jag vet hur det känns att vara kär och lycklig nu!




Min pojkvän är den bästa man kan ha. Jag har nog aldrig älskat någon så mycket som jag älskar denna underbara människa. Denna människa vill jag aldrig förlora, jag vill ha honom stå vid min sida resten av mitt liv. Jag vill bo ihop med denna människa, jag vill ha en ring på mitt finger, jag vill gifta mig och jag vill ha en familj med honom. Jag kan kolla på honom i flera minuter när han sover och bara le. Veta att denna människa älskar mig så mycket gör mig tokig. Det känns aldrig som jag kan ge så mycket kärlek tillbaka hur mycket jag än försöker. Mina känslor bra växer för varje dag som går och jag förstår nu vad kärlek är. Denna människa får mig att känna att jag älskar mitt liv, han hjälper mig igenom alla svåra stunder jag har och gör att allt blir bra igen. När jag kollar in i honoms ögon sprider det lycka i hela min kropp och det pirrar i min mage, precis som det är någon magi som gör att inget känns omöjligt. När jag är med honom svävar jag på moln, jag är i en annan värld. En värld som jag annars inte är i. Snart har jag fått varit med denna underbara människa i ett halv år med flera halv år och ÅR ska det bli. Jag ser en framtid med honom, en bra framtid där jag kommer att vara den lyckligsta människan i världen.





Andreas Rosén jag måste vara den lyckligaste tjejen på världen som har dig som pojkvän!


Jag vet hur det känns att vara kär och lycklig nu!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0