HEMMA!

Nu är jag äntligen hemma. Det var så himla skönt att komma in för dörren och Kujo ( hunden ) kom springandes och alla katter, har verkligen saknat dem.

Jag och Lena tog på kvällen en promenad upp till mormor, ingen trodde att det var så kallt men våra lår var som istappar när vi var framme och Världens Bästa mormor körde hem oss så vi inte skulle behöva gå:)

Lena sov här inatt och kommer sova här igen. MYSIGT.

Mamma gjorde smörgåstårta igår så hon gjorde även en "liten" som hon alltd brukar göra till oss här hemma. Så jag och Lena fick en väldigt nice frukost.

Är lite irriterad på min karl kan jag lova. Jag kan tjata ihjäl honom men han ger sig inte varför ska du vara så envis älsklingen min ? :(

Bilder från förra helgen:






/ J


Kommentarer
Postat av: Malin

Var det kallt?? Det tror jag då rakt inte :D

2011-02-20 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0