4 januari = fyra månader !

Jag hade en väldigt bra dag i V-rås med Emil och Linus idag. Massa skratt och tok. Köpte bara lösnaglar, men jag är så missnöjd så den ena handen har bara men inte den andra. Så jag får väl slänga ut några hundra och gå till en riktigt så jag verkligen får det som jag vill ha det. 

När jag kom hem träffade jag Kristin ( min kusin ) och Emelie ( min fru ) en stund. Jag och Kristin böt julklappar och jag blev super nöjd med det jag & Andreas fick. Toa handdukar ( alltid bra att ha ), en skål och cube, super duper julklapp. ( Bild kommer senare )

Imorgon efter jag har vaknat och duschat ska jag kila över till BästaLena och vara med henne, MYSIGT. Blev inget idag eftersom jag kom hem sent och sånt.

När klockan var runt halv elva fick jag ett sms från Sara ( min granne ) att Sally satt i soffan och frågade efter mig och att hon ville ha en puss. Självklart fick jag upp och hon fick sin puss och vi mös lite sen ville hon sova igen. Tänk hur underbar ett barn kan vara. 

Idag är det min och Andreas dag. Fast vi får fira den när han kommer hem.
4 underbara månader med dig och ord kan inte förklara hur mycket jag älskar dig och hur lycklig jag är med dig!



Min lilla sessa !



Min underbara karl !

Bilder från The studio som inte lagts upp förut.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0