Jävla morgon !

Inte den bästa morgonen kan jag lova. Kommer somna fort ikväll eftersom jag vaknade kvart i fyra.
Andreas jobbar nätter så jag får alltid ett sms på morgonen när han är hemma. Och imorse vaknade jag av det så jag tänkte att jag lika gärna kunde svara. 
Allt gick bra tills jag skulle skicka det sista smset, så skickade inte min mobil dem. Jag prövade hundra gånger, stängde av den, kastade den i golvet men inget funkade. Inte nog med det så började Kujo gå runt och pipa ( jävla löptikar ) och kattern gå runt och skrika så jag skret i min telefon och ringde till min fina älskling och berättade och arg var jag men han bara skrattade åt mig. Så tack vare honom blev jag på bättre humör, annars skulle inte denna dag varit roligt. Tur att jag har VÄRLDENS finaste älskling.

Nu ska jag slöa i 5 minuter sen blir det att kila ner till bussen och kämpa igenom en skoldag.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0