Jobbig onsdag!

Då var denna onsdag snart över. Den har varit lite jobbigt.
Lite tjafs gör så jag inte kan sluta tänka på det utan är deppig fast allt är bra sen. Jag har aldrig varit så förut, jag har varit den som inte har brytt mig, inte orkat prata eller bara gått undan men nu känns det som jag gräver mig ner i en stor grop och bara häller över mig allt, att det är mig det är fel på, det är på grund av mig det blir så här. Men " det är inte ens fel att två grälar " men ibland är det bara jobbigt fast det kan vara den fjantigaste grejen i världen.

Idag har det varit full rulle här hemma, som det alltså nästan är 24/7 i princip, härligt säger jag. När det inte är folk här hemma är det tomt. Sara, Dennis och Carro var över sen kom även BästaLena, UNDERBART!♥

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig ner och läsa skvaller tidningar sen ut med Kujo sen blir det sova av. 
Imorgon är det bara EN dag kvar tills min underbara älskling kommer hem♥
Undra vad jag hade gjort utan dig !♥

/J

Kommentarer
Postat av: Lena

ÄLSKAR DIG!!! :D <3

2011-01-20 @ 12:30:18
URL: http://leeenaa.blogg.se/
Postat av: Älskling<3<3

Vad gjorde du vaken 24.00 till 07.00 ska inte du sova då så du orkar med skolan älskar dig massor puss puss<3<3<3<3

2011-01-20 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0