Lördag !

Älsklingen har precis somnat om så jag passar på att blogga lite innan det är dags för en dusch och vara social med Andreas pappa som kom igår kväll.

Idag ska Andreas på poker så jag ska spendera min tid med mamma och senare ikväll med Sara, Carro & lilla Sally, MYSSIGT. Jag och mamma ska ut och övningsköra idag, det blir nog kanske mycket men det är bra eftersom jag ska skriva in mig på trafikskolan snart. 

Jag skrev förut att jag och Andreas skulle ta skoterkort i januari men det är flyttat till februari, så den 26 februari ska vi skriva och köra upp. Vi har fått böckerna nu så det är väl dags att börja plugga samt massa plugg från skolan så det blir lite jobbigt nu ett tag fram över.

Igår ( fredag ) var jag till Granbacken och skrev in lite timmar. 
Jag ska dit på tisdag & onsdag efter skolan, sen även på lördag och söndag då har jag jobbat 31 timmar, alltså mer timmar än vad jag egentligen skulle jobba så det är skönt att ha allt klart på en och samma vecka.

En bil som jag och Andreas kollar på nu är en XC90. En stor bil och det blir nog en sjusittsig eftersom vi ska ha den ett tag och man vet aldrig hur många barn vi får sen när det är dags.

Just nu kollar vi på denna 

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0