Plugg !

Så där. Då var första skoldagen avklarad och jag har haft en super dag med min klass. Eftersom vi är så få i klassen så har vi kommit så nära varandra, hänger alltid ihop, jag bara ÄLSKAR min klass. 

Och så hade jag glömt att gjort ett arbete, jag pluggade som tusan innan vi gick ut på praktik för att jag inte skulle ha så mycket annat att göra, men en uppgift glömde jag ( urinorganen ). Men den är fixad och klar nu och ska skickas in till Jan. Alltid i början när jag börjar med ett arbete går det segt men sen när jag har gjort första uppgiften flyter det bara på, men man ska ta steget att börja bara.
Nu börjar allvaret igen!


Nu blir det en dusch sen så ska jag vänta på att min fina älskling ringer ♥.
Jag saknar honom så jag har ont i hela kroppen. Jag skulle bara vilja hålla om honom hårt och få den perfekta pussen som bara han kan ge. Jag älskar verkligen denna karl av hela mitt hjärta ♥

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0