Torsdag!

Gick hem tidigare från skolan idag eftersom min urinvägsinfektion aldrig vill ge sig. Jag fattar inte?. Jag har blivit behandlad men den kommer tillbaka. Vad ska jag göra för att den ska försvinna?

Idag är det en dag jag har längtat länge efter. Idag åker jag nämligen ut till Karbenning och väntar in min underbara älskling som kommer hem inatt. Men jag har allt och göra innan jag får sova. Jag ska plocka lite, sätta upp våra nya gardiner, byta sängkläder och slänga i våra nya kuddar och täcken som vi fått av mamma, sen ska jag duscha och plugga massa också så jag får inte sova i första taget men det gör mig inget.

Idag ska jag även köra bil. Viola kanske också ska ut så om det är en olycka så kan hon och jag vara inblandade, man vet aldrig ;). ( jag skoja här ska INGA olyckor ske ).

Idag kom jag och tänka på mitt sommarjobb, usch vad jag saknar det. Jag saknar mina grabbar som jag jobbade med. Vi hade det så himla underbart. Dem hade inte så mycket arbeten åt oss så för det mesta sova vi,  eller så kollade vi på film, solade, hade vattenkrig, badade eller spelade något spel, det var det vi gjorde. Men jag skrattade varje dag jag var där och tack vare dem så var det inte jobbigt att komma upp på morgonen. USCH VAD JAG SAKNAR DEM !
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0