Från något gammalt till nytt !

I det förra inlägget var det min älskade pojkvän som skrev.

Nu är jag hemma, jag har inte varit hemma på två veckor, ialla fall inte hemma mycket, några timmar sen dragit igen. Eftersom Andreas har varit hemma har vi så klart mest varit hemma hos honom. Men nu är han i Sthlm och jobbar men kommer hem på onsdag igen så jag slipper vara utan honom så länge

Det var väldigt längesen jag bloggade nu, men tiden har liksom inte riktigt räckt till som jag har velat. Det har varit jul, sen har jag spenderat en vecka i Sthlm sen blev det nyår.
Lite av julklapparna som jag fick:

Mina älsklings barn

Fick av älsklingen


Fick av olika människor


Fick av mamma ( jag & Andreas )


Fick av olika

Fick av mamma

Dålig bild. Jag & Andreas fick påslakan sett av pappa & Katta. Riktigt snyggt har vi i sängen nu.
Och så har jag fått massa mer, orkar inte lägga in alla bilder för det blir hur mycket som helst.

Jag var även med Älsklingen till Sthlm en vecka för han jobbade och då shoppade vi lite också.


Ny klocka

Nya skor

Tröja

Linnen

Leggins

Smink (sen köpte jag lite mer men orkar inte lägga upp allt )

Nyår har vi också firat. Kommer lite bilder som tog innan allt annat folk kom, sammanlagt kanske vi var 20-30 st och det var riktigt trevligt och jag fick även min kyss vid tolv slaget :)


Nicki & Lina


Markus


Fredrik & Rydberg

Den finaste och den jag älskar så otroligt mycket. Andreas

Linus, Andreas & Fredrik
Sen blev det tyvärr inte så mycket mer kort, men kvällen blev lyckad.

Mina nyårs löften:
1. Försöka vara lika glad som Andreas ( alltså jag ska tänka mig för innan jag säger nej till något )
2. Inte bli sur om jag inte får riktigt som jag vill ( gäller mest mat xD )
3. Inte äta så mycket onyttigt och gå ner mina 10 kg.

Detta ska jag försöka hålla 2011 och jag hoppas att jag klarar det.


Imorgon ska jag in till V-rås med Emil och Linus, ska kikas i lite affärer och bara vara med mina vänner. Sen på kvällen ska jag till BästaLena och mysa.




Snart fyra månader med dig och min kärlek fortsätter att bara växa fram. Du är den underbaraste människan och jag älskar dig så otroligt mycket. Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på dig. Det var en som sa till mig förut " man känner när man har hittat rätt " och det är precis vad jag känner. Jag vill ha dig vid min sida i resten av mitt liv. Jag är så galet kär i dig <3

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0