Skriva lite !

Ska väl ta och uppdatera lite.
Skrev ju förut om XC90 jag och Andreas kollade på men den blev såld så vi får vänta tills en likadan kommer ut igen.

Stannade hemma från skolan idag, vaknade med huvudvärk och magont men efter att ha sovit en timme på soffan så kändes det okej så jag ska traska till Granbacken och jobba mina timmar idag.

I övermorgon kommer äntligen min älskling hem. Jag åker redan dit imorgon och väntar tills han kommer hem, eller jag somnar så klart men hem kommer han någon gång :).

Jag har beställt lite nya grejer hem till Andreas. Nya gardiner och lite till.
Dem här ska in till sovrummet


Dem här har jag inte bestämt än vart dem ska hänga men det hinner jag kika ut
Och dem ska hängas inne i vardagsrummet.


Vi får tacka mamma för det är hon som betalade detta.

Jag längtar verkligen tills jag ska flytta hem ifrån. Det roligaste som finns är att kolla på inrednings prylar man får så många ideér hur man vill göra om.


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0