Bättre dag!

Igår vad det ingen bra dag för mig, allt var bara virrigt och mycket tankar. Men idag känns allt bättre. Jag vet vad jag vill nu.

Andreas åker på kryssning imorgon och kommer inte hem fören på söndag, dessutom kommer jag inte kunna nå honom förens på söndag när de är inne i Sverige igen. Lite konstigt kommer det kännas eftersom han ringer ungefär tre gånger om dagen när han är borta och jobbar och nu blir det inget, men jag jobbar hela helgen och är ledig på måndag så vi får spendera extra tid då eftersom han har semester nu också i två veckor, SKÖNT!

En sak jag även har kommit fram till nu är att jag är redo att flytta hit. Han känt mig lite osäker eftersom jag inte har körkort och jag kommer vara själv i ett HUS ( är väldigt mörkrädd ) men jag vill bo med Andreas. Sen bor han ute i Karbenning känner ingen här ute förutom en men man har ben, cykel och en mamma som ställer upp otroligt mycket. Så nästa vecka tänker jag köra hit lite saker.

Nu ska jag vänta in Andreas. Han har kört cross och när han kommer hem blir det mat. Idag blir det stuvade makaroner, falukorv och gurka. Idag ska även jag och Andreas ha en dag bara med varandra, mysigt. Blev lite förvånad igår när han frågade om vi kunde ha det, blir inte så många dagar nu längre var mer förut. Men vi har varit tillsammans ett tag nu och känner varandra mer så det är lättare att hitta på saker sen är det nästan alltid saker som måste göras.
/ J

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Jenny!!!!! Inte ska du må dåligt.... Du vet att vi bryr oss om dig här i Värmland, men är svårt att visa och finnas till när vi bor så långt ifrån varandra. Vill du bara prata av dig, undra, skratta eller gråta är det bara att ringa. Lovar att lyssna;-) Och förhoppningsvis flyttar vi till Norberg efter sommaren så vi kan stötta dig mer. Sköt om dig! Många kramar

2011-06-16 @ 20:39:26
URL: http://oddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0