Första dagen på jobbet idag!

Undra vad man ska hitta på i helgen då?. Jobbar 16-20 hela helgen, alltså fyra timmar varje dag och Andreas är på kryssing tills söndag och Lena åker till Finnåker tills på söndag?. Lite dåligt planerat av er :).

Jag får spendera en helg hemma med mamma, det var som sagt inte igår precis, sen blir inte jag hemma på ungefär två veckor eftersom Andreas har semester. Jag och Andreas ska även ta en tur ner till Deje nu när han har semester, hur underbart som helst. Länge sen nu och jag vill träffa mina guldklimpar, storebror och Sandra. Tror det blir veckan efter midsommar för då är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag, inte fel.

Klockan är två nu så det är två timmar kvar tills jag börjar, första dagen idag. Tur att man har varit där 8 veckor innan för inte så länge sen så man kan allt. Saknar de äldre ganska mycket faktiskt så det ska bli skönt att träffa dem.

Fick hem ett paket idag från hm. En ny bikini överdel, en klänning och en t-shirt till Andreas som jag inte kunde låta bli att beställa. Fick även hem ett paket från Nelly tidigare i veckan men en klänning kan man säga och sen idag när jag har slutat ska jag och mamma hämta ut ytterliggare två paket, UNDERBART!. Kommer bilder på alla kläder den :)



/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0