Förvirrad!

Jag är helt förvirrad. Vet inte vad jag ska göra, säga eller tänka. Jag blir irriterad på det minsta lilla och vill bara lämna allt. Känner mig helt förstörd inombords.

Jag börjar tvivla på det mesta, på saker jag inte vill tvivla på, saker jag vill känna mig stark inom men känner mig mest ledsen, svag och irriterad.

Jag mår inte bra för tillfället, allt händer samtidigt och det finns bara två som frågar hur man mår ( mamma & Lena ) inga andra verkar riktigt förstå hur jobbigt allt är just nu. Den som man vill ska bry sig mest verkar nästa bry sig minst något som förstör det mesta. Känner att jag bara skulle vilja skrika och gråta.

Har tänkt mycket på vissa saker men jag vet att i slutändan är det bara dåliga beslut som jag kommer få ångra. Men det verkar aldrig bli bättre någon gång så vissa saker får man ångra sen jobba sig fråmåt.

Helt förvirrad
/ J

Kommentarer
Postat av: Eva

Skickar över både Bamse kramar å styrke kramar till dig<3

2011-06-15 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0