Vilken helg!

Då var denna helg över. Den blev inte riktigt som jag hade skrivit här i bloggen. Det blev utgång både fredag och lördag. I fredags var jag hemma klockan fem på morgonen och i lördagas klockan fyra. Hade en riktigt super helg, träffade massa människor och lärde känna nya människor.

Träffade en som hette Åke. Lätt och prata med och gav en jätte bra råd. Pratade med honom vad jag känner är jobbigt för mig nu och han är nog en av de klokaste jag har pratat med.

Är hemma hos Andreas nu. Från att mitt humör var på topp är det nere och jag är arg kan jag säga. Hur mycket man städar och plockar ligger det skit överallt på golvet när man kommer tillbaka. Man kanske ska börja göra likadant. Bara slänga ifrån sig det man har så kanske en tomte kommer och plockar?. Börjar bli så JÄVLA trött på detta

Vill bara tacka alla igen som har gjort min helg. Behövde den här helgen. Den var helt underbar!
/J



Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske tröttnat på din kille...låter så iaf

2011-07-01 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0