8/3-11

Precis fått i mig lite mat, hur gott som helst. Det blev ris och kebabgryta idag. Tur att man har en pojkvän som är så himla duktig på att göra mat. Tur att han gör maten eftersom jag hatar att laga mat, jag tar heldre disken efter isåna fall.

Blev inge skola idag, kände mig inte direkt pigg när jag vaknade. Halsen var värre än igår. Men jag ska försöka kämpa mig till skolan imorgon för det är inte en lång dag. Känner mig faktiskt inte så peppad att gå till skolan längre, all glöd är borta. Varför tänker jag inte ta här.

Älsklingen är ute och roar sig sig så jag ska försöka plugga lite nu medans han inte är hemma. Han kommer väl hem någon gång ikväll så jag hinner nog göra lite.

Jag Älskar Dig! ♥

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0